Vi kvinder vil gerne være slanke, lækre, se godt ud, være bløde og dufte godt. Jeg har fundet ud af en ting, der giver mig smalle og silkebløde ben. Svømning. Og en gang i ugen er nok. Det tager halvanden til to timer og så har jeg det bare så godt bagefter. Prøv at læg mærke til, at de mennesker du møder hver gang du er nede og svømme, de har smalle lår. Hvis du så også går i sauna eller dampbad med det kolde gys bagefter, får du silkeblød hud.

Nu er vi ved at nærme os noget, der er værd at bruge tid på, fra nu og frem til sommer ikke. Det kan ikke betale sig at tælle baner, når du svømmer, for svømning er faktisk også mindfulness. Kig på klokken og hold øje med hvor længe du har svømmet. Måske kan du svømme 10-15 min i starten, og så lægger du bare 5-10 min på hver gang du kommer. En gang i ugen, for at holde det ved lige, er en god rytme, at komme ind i. Jeg svømmer 30-45 min. og det svarer til 40-60 baner for mig. Når jeg så har svømmet, går jeg i dampbad, og efter 15 min. i damp, hopper jeg hurtigt op i det kolde kar. Ikke tænke over det, bare gør det, siger jeg til mig selv. Uhh det er koldt! Men det er sundt og godt for blodomløbet, og så giver det blød hud, at komme af med de døde hudceller.

En anden god ting ved at gå i svømmehallen er, at her ser du andre kvinder nøgne. De har slap hud, store bryster, rynkerøv, smalle lår, hænge bryster, små ar, flad mave, stor mås, deller, store ar og stramme baller.

Ikke to er ens.

Ingen er perfekt, heller ikke dig. Men alle er smukke hver for sig. Også dig!

Tag ud og svøm og få god motion, sov godt om natten, vær dig selv bekendt og nyd din silkebløde hud.

Tak fordi du følger med. Du er med til at holde mig i gang.

Kærligst Heidi

gaamigglad.dk